מה עושים במקרים של רשלנות רפואית

תוכן עניינים

 בדרך כלל כאשר אנחנו פונים אל רופא, בין אם מדובר על רופא משפחה ובין אם מדובר על כל רופא אחר, אנחנו סומכים עליו ובטוחים שהוא יעשה הכול למען הבריאות שלנו. עם זאת, לא אחת קורה שאנחנו מגלים שלא כך הדברים. אומנם כל רופא היה רוצה לשמור על בריאות המטופלים שלו ולעזור להם, אך לעיתים גם רופאים, כמו אנשי מקצוע אחרים, עלולים להתנהג בצורה רשלנית. זה אומר שהם עלולים לטעות באבחון של מחלות, לתת מינון לא נכון של תרופות או לעשות עוד הרבה טעויות אחרות. הבעיה היא שכאשר רופא מתרשל הוא עלול לפגוע בבריאותנו ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך עבור המטופל. לכן ברור מדוע יש מקום לדאוג לכך שהרופא ייתן את הדין על מה שנעשה, רק נשאלת השאלה איך עושים זאת. אם גם אתם מרגישים שהייתם קורבן למקרה של רשלנות רפואית כדאי שתדעו שיש לכם מה לעשות בנידון, אתם לא צריכים לוותר ובהחלט כדאי שתפעלו למען קבלת הפיצויים שמגיעים לכם. אין ויכוח על כך שהפיצויים של יעלימו את הנזק שכבר נגרם, אך יחד עם זאת, הם בהחלט כן יקלו על ההתמודדות שלכם, אז למה לחשוב פעמיים? צרו קשר עכשיו!

דופק לב

מדוע אתם צריכים שעורך דין רשלנות רפואית ילווה אתכם?

כמובן שכדי להתמודד בצורה נכונה עם מקרים של רשלנות רפואית אתם צריכים להגיש תביעה בצורה המקובלת, מה שמסביר מדוע אתם צריכים עורך דין מקצועי שיוכל ללוות את החוויה כולה. ישנם לא מעט תפקידים לעורך דין שיוכל לעזור לכם בנושא הזה, ובשלב הראשון הוא יעזור לכם להבין האם באמת מדובר על רשלנות רפואית והאם יש עילה לתביעה. הוא יעזור לכם להבין זאת בהתאם לכל המסמכים שתציגו בפניו, בהתאם למה שתספרו לו וגם, כמובן, בהתאם לחוות דעת רפואית שהוא יקבל מרופאים שונים. במקרים של רשלנות רפואית הרבה פעמים הדרך לקבוע האם יש עילה לתביעה או לא היא להבין מה רופא סביר וממוצע היה עושה. בצורה כזאת גם בית המשפט יוכל לקבוע האם יש מקום להעמיד לדין את הרופא המתרשל או לא. בנוסף לכך, עורך הדין שלכם יוכל גם לתדרך אתכם לגבי השאלה כיצד כדאי להתנהג לכל אורך ההליך המשפטי כי כך תוכלו להימנע מטעויות מיותרות. יש לכך חשיבות אדירה ולכן כבר ברגע שבו אתם חושבים להיכנס להליך כזה כדאי יהיה לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית מוביל, כי מה פתאום שתוותרו על כך?

סיום התהליך וקבלת הפיצויים

כמובן שכל מי שמתחיל הליך משפטי בתחום הרשלנות הרפואית רוצה, בסופו של דבר, לקבל את הפיצויים המגיעים לו. לכן ברור מדוע גם אתם מתעניינים בנושא הזה ורוצים לדעת כמה זמן זה ייקח ומה יהיה גובה הפיצויים שתקבלו. כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי גובה הפיצויים תלוי בחומרת הנזק שנגרם לכם וגם במה שיציע לכם לדרוש עוה"ד. מבחינת הזמנים אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא משהו שיסתיים תוך יום-יומיים, כי בתי המשפט בישראל עמוסים מאוד בתביעות בתחום הזה. לכן רצוי שתכינו את עצמכם לתהליך ארוך אך מצד שני, בהחלט יכול להיות שבסופו תקבלו את מה שמגיע לכם. לכן רצוי שתתחילו עוד את ההליך הזה כי אם גם ככה יעברו כמה חודשים טובים עד שתקבלו את הפיצוי, מדוע לדחות עוד ועוד את הדברים? לא אחת קורה שהתובעים מנצחים במשפטי רשלנות רפואית ולכן בהחלט יכול להיות שגם לכם יש סיכוי לזכות ולקבל פיצויים.

 

לאתר של עו"ד פייל ושות': https://www.df-law.co.il

 

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
רשלנות רפואית בהיריון

אם יש מצב מרגש ותקופה מיוחדת בחייהן של נשים רבות זה השלב שבו הן מחליטות להיכנס להיריון. מדובר על תקופה עם הרבה ציפיות והתרגשות אך