האם ניתן לתבוע גירושין עקב בגידה

תוכן עניינים

אין ספק שאחת מהסיטואציות המורכבות ביותר שאיתן אדם יכול להתמודד בחייו היא בגידה. לכן ברור מדוע, אם גם בכם בגד בן הזוג, אתם תוהים מה ניתן יהיה לעשות בנידון והאם בגידה זו עילה לתבוע גירושין.

ההתמודדות הרגשית עם המצב

זה לא משנה אם אתם נמצאים עם בני הזוג שלכם כבר שנים או שאולי התחתנתם רק בשנה שעברה. מה שבטוח זה שלגלות שבן הזוג בוגד, זה לא משהו שניתן להשלים איתו בקלות. אתם תוהים איך מתמודדים עם בגידה? אם כך, כדאי שתדעו שבדרך כלל הטיפ הראשון יהיה פשוט לקחת את הזמן. לקבל החלטה כמו להתגרש כאשר אתם כואבים וכועסים זה לא בדיוק מומלץ, שכן לפעמים, אחרי שהזמן עובר, אנחנו רואים את הדברים אחרת. יכול להיות שטיפול זוגי כן יעזור וימנע את הפרידה כך שבהחלט כדאי לקחת בחשבון אפשרויות שונות ומגוונות. מה שבטוח זה שאתם כן יכולים לתבוע גירושין, שכן בגידה היא לא משהו מקובל וזו עילה מספיק טובה כדי להיפרד.

פגישה

איך להוכיח שבן הזוג באמת בגד?

אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם לא בטוחים שבן הזוג באמת בוגד בכם, אפשר להבין את הרגשות המעורבים שלכם בנושא ואת הבלבול שאתם חשים. כדאי לדעת שגם במצב כזה יש מה לעשות בנידון, שכן אם אתם יכולים לפנות אל חוקר פרטי שיבצע עבורכם מעקב וחקירה קטנה, למה שלא תעשו זאת? זה לא משנה אם מדובר על בגידות במקום העבודה או על כל בגידה אחרת, כי מה שבטוח זה שאם אתם רוצים לשפוך אור על האמת ולהבין איפה אתם נמצאים, חוקר פרטי זו הכתובת.

לאיזה חוקר תרצו לפנות?

בין אם אתם חיים בבת ים, בחיפה או בתל אביב, אתם יכולים להיות בטוחים שלא חסרים חוקרים פרטיים שעובדים באזור שלכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות חיפוש קצר כדי למצוא את החוקרים הטובים ביותר, למה שלא תעשו זאת? כדי לבחור חוקר פרטי שיוכל לעקוב אחר בן הזוג ולחשוף בפניכם את האמת, כדאי יהיה לברר:

  • האם מדובר על חוקר מנוסה?
  • האם מדובר על חוקר שמבצע חקירות פרטיות, כלכליות או חקירות אחרות?
  • האם החוקר עובד לבדו או במשרד גדול עם עוד חוקרים מקצועיים?
  • ממתי החוקר מנהל את משרדו?
  • האם הוא פנוי לטפל בסוגיה שלכם כמה שיותר מהר?

זה לא משנה אם תחליטו שאתם רוצים להתגרש כי בן הזוג בוגד או שתעדיפו להישאר ביחד, כי מה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את העניין. לחיות במצב שבו אתם טומנים את הראש בחול ולא לגמרי מבינים באיזו סיטואציה אתם חיים, זה לא משהו שאפשר להאריך. לכן רצוי לחפש את החוקר המתאים ביותר כבר עכשיו, להבין מה בדיוק עושה בן הזוג שלכם ולקבל החלטה שתהיה נכונה להמשך חייכם.

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
איך להתגרש בשלום

החלטתם להתגרש? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. במדריך נציג לכם את הדרכים הטובות ביותר לצורך תהליך גירושין אשר יסתיים לשביעות רצונם של שני הצדדים ובדרכי

מזונות אישה וילדים

 עוד בכתובה הניתנת בחופה, מופיעה החובה של הבעל לפרנס את אשתו ובשמה, חובת מזונות אישה.  חובת מזונות הינם תשלום חודשי, אותם מחויב אדם לשלם לאשתו