שאלות נפוצות על ביטוח בית משותף

תוכן עניינים

ביטוח הבית המשותף שבו אתם גרים, נחשב לביטוח חשוב ביותר בימינו.
הכנו עבורכם מספר שאלות נפוצות שנשאלות על ידי לקוחות שפונים אל חברות הביטוח השונות בהקשר של ביטוח זה. הישענו אחורה ותתחילו לרשום.

ביטוח הבית המשותף שלכם

ביטוח בית משותף מיועד למבנים שמוגדרים בחוק כבתים משותפים. בית משותף מוגדר כבית שיש בו מעל 2 דירות שונות. למעשה, יש הגדרה זו הרבה יתרונות כמו גם הרבה חסרונות, כאשר החיסרון המרכזי והחשוב ביותר שתכירו הוא האחריות שאתם נושאים לכל נזק שקורה לרכוש המשותף במבנה. במילים אחרות, כל נזק שעשוי לקרות לעובר אורח כתוצאה מחלקים משותפים במבנה- עשוי לעלות לדיירי הבניין מאות אלפי שקלים. מקרה שבו שליח פיצה מגיע לבניין ונחבל כתוצאה ממדרגה שבורה, חושפת את כלל דיירי הבית המשותף לתביעה בגין רשלנות.

על מנת להימנע ממצבים שבהם אתם צריכים לשלם עשרות אלפי שקלים- היינו ממליצים לכם לבצע את הביטוח שנקרא- ביטוח בית משותף.

סימני שאלה

שאלות נפוצות על הביטוח

מעט אנשים מכירים את היתרונות של ביטוח הבית המשותף בצורה מקיפה, וכתוצאה מכך עולות הרבה שאלות שחוזרות על עצמן. הכנו עבורכם רשימה של השאלות הנפוצות ביותר בתחום הביטוח של הבתים המשותפים. תיהנו:

האם במקרים של גניבה או פגיעה בזדון ברכוש הבניין המשותף, דיירי הבניין יהיו מכוסים?
שאלה לגיטימית וחשובה בהחלט. התשובה לכך היא כן! אם תבחרו לבצע ביטוח בניין משותף, במקרה של נזקים שנגרמו לרכוש בבית המשותף כתוצאה מגניבה או פגיעה בזדון- אתם תכוסו במסגרת הביטוח. מעבר לכך, כל פגיעה כתוצאה מאסונות טבע, שריפה, פיצוץ בבלון הגז, בעיות צנרת במבנה וכמובן נזקים במעלית- יהיו מכוסים במסגרת הביטוח!

האם במקרים בהם עובד קבלן יפגע בשטח המבנה, הביטוח יכסה חלק מהתביעה?
במקרים שונים בהם עובדי קבלן יעבדו בשטח המבנה המשותף והם ייפגעו מתרחישים שונים, אתם תהיו חשופים לתביעות נזיקין על סך עשרות אלפי שקלים ולפעמים יותר. במקרים אלו אתם תהיו מבוטחים על ידי חברת הביטוח ותוכלו לחסוך אלפי שקלים מכיסכם הפרטי!

אילו חלקים מהבית המשותף יהיו מבוטחים במסגרת ביטוח בית משותף?
פוליסת ביטוח הבית המשותף, תבטח עבורכם את השטחים השונים בבית שנחשבים לשטחים משותפים: חדרי מדרגות, מעליות, חדרי הסקה, חדרי אחסון משותפים, שערים ועוד.

ביטוח הבית המשותף שבו אתם גרים יהווה עבורכם "מגן" במקרים רבים ומגוונים שבהם אתם עשויים להיתקל בכל יום- החל מפגיעה של עובד קבלן באתר הבניין, פגיעה בשטחי הבניין כתוצאה מאסונות טבע, שריפה מבלון גז או מגורם אחר ועוד מגוון רחב של פגיעות.
צרו קשר עוד היום עם חברת מרכז הביטוחים והצטרפו עוד היום למאות לקוחות מרוצים שדאגו לכיסוי הרכוש האישי ולרכוש הבניין המשותף שבו הם גרים!

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים