אילו סיבות יש לשכירת שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח

תוכן עניינים

לכולנו יש ביטוחים מסוגים שונים. בין אם זה ביטוח רכב שהוא חובה לכולם או ביטוח או ביטוח חיים שרכשתם באופן עצמאי, אנו סומכים על הביטוחים הללו שיהוו לנו רשת ביטחון במקרה וחלילה נמצא את עצמנו במצב בו נפגענו ועלינו לקבל פיצויים.

חברות הביטוח מבטיחות שהן יפעלו בהתאם לחוזה שחתמנו איתן ויעזרו לנו בעת הצורך. למרות זאת אנו תמיד שומעים על מקרים רבים בהם מבוטחים, ששילמו סכומי כסף גבוהים כל חודש למשך תקופה ארוכה, מצאו את עצמם חסרי אונים כשהם נקלעו לצרה ונזקקו לעזרתה של חברת הביטוח, אך חברת הביטוח סירבה לשלם להם את הפיצויים המגיעים להם.

ציוד משפטי

 

איך להתמודד עם דחיית התביעה של חברת הביטוח?

חברות ביטוח רבות דוחות הרבה מאוד מהתביעות המוגשות להן בטענות כאלה ואחרות שלא תמיד מהוות סיבה מוצדקת. לכן, אם אתם נתקלים בדחייה מחברת הביטוח אתם יכולים להתייאש ולוותר על הפיצויים שמגיעים לכם או שאתם לתבוע את חברת הביטוח.

בישראל מוגשות כל יום תביעות רבות נגד חברות ביטוח, העוסקות במגוון ביטוחים שונים. חברות הביטוח לא תמיד פועלות בהתאם לחוזה ומסתמכות על זה שהמבוטחים יתייאשו או יירתעו מפנייה לבית המשפט, ואכן הרבה מבוטחים שמגיע להם פיצויים מוותרים בגלל שהם חוששים לעמוד נגד חברת ביטוח גדולה.

כדי להימנע ממצב כזה, יש היום הרבה מאוד עורכי דין המתעסקים בתביעות של חברות ביטוח ויכולים לעזור לכם לקבל את מלוא או חלק מהפיצוי המגיע לכם מחברות הביטוח.

 

למה כדאי להיעזר בעורך דין תביעות ביטוח?

פוליסת הביטוח היא חוזה המנוסח בשפה מקצועית שקשה להבנה לאלו שאין להם את הידע המקצועי המתאים. הפוליסות מאוד ארוכות ומסובכות בכוונה. חברות הביטוח סומכות על חוסר ההבנה של המבוטח בתנאי הפוליסה על מנת שיוכלו להתחמק מתשלום. עורך דין תביעות ביטוח מיומן בקריאת חוזים של פוליסות ביטוח ויש לו ידע וניסיון רב בתחום שיעזור לכם להבין את הזכויות שלכם.

חברות הביטוח מנצלות את התמיכה המשפטית שיש להם על מנת להצליח לזכות במשפט. לכל חברת ביטוח יש הרבה מאוד עורכי דין העובדים בשבילם ויודעים לנצל פרצות בחוזה כדי לעזור לחברות להתחמק מתשלום.

לדוגמה, בהרבה חוזים יש סעיפי התיישנות. חברות הביטוח מנצלות סעיף זה כדי להתחמק מתשלום. אם התעכבתם זמן רב מדי בהגשת התביעה הסעיף ישחק לרעתם ולא תוכלו לדרוש את הפיצויים המגיעים לכם. לכן זאת סיבה נוספת לשכור עורך דין תביעות ביטוח, שיש לו ניסיון רב בהגשת תביעות ויוכל לעשות זאת במהירות.

במדינת ישראל, על פי חוק, חברות הביטוח צריכות לעמוד בהרבה נהלים ותקנות שנועדו להגן על המבוטחים שלהם. אך עדיין חברות הביטוח בוחרות במקרים רבים להתחמק מתשלום תגמולי הביטוח. שכירת עורך דין תביעות ביטוח במקרים כאלו תעזור למבוטח לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את הפיצויים המגיעים לו.

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
שאלות נפוצות על ביטוח בית משותף

ביטוח הבית המשותף שבו אתם גרים, נחשב לביטוח חשוב ביותר בימינו. הכנו עבורכם מספר שאלות נפוצות שנשאלות על ידי לקוחות שפונים אל חברות הביטוח השונות